2020/6/28

婚展初體驗—四季薈 My Seasons 擺酒抵唔抵?

事先聲明我冇收任何贊助,純分享

好遺憾,因為疫情關係我既婚禮都要延期。四季薈延期唔會額外收費,不過日期就要改到2個月內,而由於我地簽紙都會改期既關係,比政府個580蚊亦都要再交過。比起其他要改期既新人黎講,因為四季薈係一條龍服務,所以我地基本上只係通知親朋戚友就可以。




一月頭係黃大仙擇完日之後我地同日即刻就去九龍灣E Max既婚展,婚展入場卷方面千祈唔使比錢買,因為官網都有得免費飛拎!網頁最底有個著數優惠,禁入去填少少資料就會收到E-mail,到時去Counter出示E-mail就可以換到入場卷架啦(*´∀`)~♥



E Max婚展有兩層,分別係三樓同六樓,我地要換入場卷所以都係去六樓先。


六樓咁岩就係酒席既展覽廳,而一入去就係ClubOne既Counter啦~我地一直都打算係ClubOne擺,無他既,貪佢夠平同埋啲職員好熟悉流程,又多場揀,所以去婚展主要都係想睇下佢會唔會有多啲優惠。

去揀酒席一定要決定左日子同幾多圍先去,去到先可以問啲Sales你想擺酒既日子有咩場可以揀,特別係ClubOne呢啲連鎖集團,淨係九龍灣都三個場啦。我個人感覺ClubOne真係唔憂做( ͡° ͜ʖ ͡°),我地講完邊日揀埋個場,佢就會叫我地等等,咁有負責個個場既Sales過黎答你野。佢地生意太好了,全個場好迫,所以拿拿林問完價錢同有咩優惠就完啦。我同男朋友感覺都好虛無,主要係因為無!優!惠!!!(☉д⊙)

然後我地係個場兜左兩個圈,結果比四季薈個Sky Hall 露天行禮吸引左,行過去就有人招呼你坐低啦。四季薈成個感覺係好貴好高級,所以我都係諗住聽下就算。我地想結婚個日已經得返Lunch時段可以選擇,嗚啊好搶手呀!不過老實講,以我地既Budget都係擺下晝好啲既~同埋Sky Hall既藍天白雲都係Lunch證婚會好啲(希望Big Day好天(*´∀`)~♥)。


係婚展的確係考Sales功夫的一日,而四季薈既Marketing亦都比ClubOne好好多,四季薈婚展優惠包括有:
1) Sky Hall證婚儀式費用全免,原價$14888
2) 無酒精飲品費用半價,原價$600/一圍
3) 12圍酒席95折
4) 後加圍數9折

聽落真係好吸引!再加上ClubOne無優惠既助攻,我同男朋友已經落哂塔,而最吸引我係佢既一條龍服務。事後睇返其實呢啲優惠並不罕有,除左婚展仲有Open Day都有大同小異既優惠。

結果我地訂左四季薈既中午中式酒宴,Package包括:
1) 12圍酒席
2) 婚紗及禮服各一(可選中式裙掛)
3) 新娘化妝及髮型一次
4) 攝影師一位及攝錄師一位
5) Wedding Planner 一位
6) 證婚服律師務(需要加$580)
7) 吉帖(跟酒席人數)
8) Candy Corner
9) Wedding Signage

另外我地再即刻加左6圍酒席 Total 18圍,係婚展既時候佢有同我地講到一個出門Package,就係加$9888蚊,多啲咩呢:
1) 禮服多兩套
2) 朝早出門既新娘化妝及髮型
3) 攝影師及攝錄師由朝早開始

講到呢到,唔知大家會唔會奇怪,新娘化妝及髮型同攝影師及攝錄師唔係Package包左架咩?本身package包既新娘化妝及髮型同攝影師及攝錄師只係由十二點開始,你朝早出門係唔包架(☉д⊙)。而新娘化妝及髮型呢樣野更加複雜,係係我試妝既時候先知要不斷加錢,下一篇再講。

因為呢個$9888既出門Package係婚展係冇優惠,我地就決定考慮下先再決定加唔加。酒席錢共十九萬,可以分三期找數。十九萬唔算貴,因為係ClubOne最低消費都要十五萬(晚宴) 。但千祈唔好以為十九萬就完,呢啲一條龍服務既收費係唔會就咁完結。

老實講,第一次去婚展真係感覺好水魚,我地覺得個Sales解釋得好清楚,開開心心咁離開個婚展(記得消費指定金額可以去返官方counter抽獎,我抽到好多衛生巾),然後到你過一排再搵返個Sales,問返出門Package既野,但佢話冇講過係婚展講過既野,其實真係好無奈,冇理由我同男朋友兩個人一齊聽錯。但因為婚展當刻你冇錄音,佢又冇寫低,所以根本冇得拗。提提大家,Sales講過既野最好要佢比Leaflet你睇,一係就要佢寫清楚

另外條文細款好重要,無論你個下有幾攰都好,請你細心睇清楚每一條條款。四季薈既條款唔係陰濕亦唔係過份,不過睇左方便你安排,例如佢Package包左化妝師,但如果你唔用佢個化妝師自己係出面搵既話,佢新娘房12點先開放比你,12:30你就要放低哂啲野換好婚紗換好妝髮走出到,我就唔想咁趕啦。

用得一條龍服務其實都係比錢買個方便,我覺得真係慳左好多時間同精力,因為你唔使周圍揀婚紗裙掛,周圍試妝,又要比較攝影個啲,真係好方便。四季薈抵唔抵就見仁見智,有冇其他B2B可以講下結婚擺酒用左幾多錢比較下?疫情影響下,我覺得可以順利擺酒已經好開心,下一篇講下去試妝試婚紗既體驗(*´∀`)~♥

沒有留言:

張貼留言