2018/9/22

檳城四天三夜食食食自由行懶人包

 一直都好鍾意馬來西亞旅行,由吉隆坡、馬六甲、沙巴,到今次既檳城都感受到馬來西亞係一個好適合自由行既地方。


檳城四天三夜自由行懶人包

檳城四天三夜自由行懶人包

簽證

 香港到馬來西亞享有30天免簽,快閃都得!提返係檳城遊客每人每晚要收13令吉旅遊稅,由酒店收。

航班

今次Book左Expedia套票,四日三夜搭港龍直航住五星級酒店每人HKD2865。港龍直航去檳城既機唔多,一係朝早7點幾,一係15:20。薯生唔想咁辛苦去到冇精神,所以就揀左15:20班機,飛檳城要3小時30分鐘左右。

檳城四天三夜自由行懶人包


去到檳城已經七點,拎埋行李買埋SIM card都差唔多七點九。機場出發去喬治城大約30至45分鐘左右,介意少左日既朋友最好就揀返早機~如果唔係可能要預多日玩啦。


上網卡

係檳城落機之後,行去入境既時候就有四個counter賣電話卡:

檳城四天三夜自由行懶人包

檳城四天三夜自由行懶人包

檳城四天三夜自由行懶人包

檳城四天三夜自由行懶人包


有一兩間價錢好平,但仔細一睇都是頭兩GB高速,之後限速,結果揀左多人用既HotLink。四日內兩個人用一張卡再分享網絡熱點,網速都快,無試過收唔到!


酒店

因為知道檳城有grab,我地就揀左偏僻啲既五星級酒店,希爾頓逸林酒店 Doubletree Resort by Hilton Hotel Penang。雖然佢個名有Resort既字眼,但個人就覺得佢做唔到一間Resort應有既水平,除左isolated呢樣野,唔推薦

【檳城】希爾頓逸林酒店 Doubletree Resort by Hilton Hotel Penang




檳城四天三夜自由行懶人包

換錢

薯生今次係香港用2000港幣換左1020令吉,即100港幣可得51元令吉。目測機場可以兌到52令吉,市中心有54令吉;喬治城、Gurney都有得換。其實唔會差太多不過要講下檳城物價,係喬治城食伍秀澤海南雞飯一份5令吉,係峇都丁宜食沙嗲10令吉有10串雞。

檳城最低月薪1000令吉,做到店長級都只係得約2500令吉;所以我地四日內已經消費左檳城既最低月薪。第一晚唔知物價既我地仲係酒店房叫左80吉令既Room Service,個下覺得好便宜的說......

行程

第一天:機場→希爾頓逸林酒店

第二天:牛干冬街(Chulia)→光大(Komtar)→姓周橋(Chew Jetty)→食物狂想館(Wonder food Museum)→汕頭街(Kimberely)→The Sanctuary SPA@光大→汕頭街

其實就係係喬治城隨意亂走的一天,要注意食物狂想館關門時間是18:00,我冇留意時間就吃閉門羹了,好在門位都有擺設拍拍照~~~

第三天:Gurney Paragon→Plaza Gurney→新關仔角夜市→峇都丁宜夜市

第四天:直接去機場吃KFC


美食推介

  

  


交通


在檳城活動有四種方法:
  1. 自駕:自駕遊的話可以去好多地方甚至大山腳,當地交通有規有矩,不過要注意塞車有時候塞的好嚴重,特別晚上出入峇都丁宜夜市。

  2. 巴士:係檳城搭巴士,上車時同司機講目的地,跟Kilometer收錢。價錢當然平,我地搭機場巴士102搭左兩個鐘先到MIAMI BEACH,搭到好崩潰,每人4.7令吉。相信搭返少站啲既401E會好啲,不過另一問題係我比跳蚤咬到一腳都係,睇黎唔太乾淨!而且冷氣開到勁大,想搭既朋友最好著長褲同著外套呀。
    檳城四天三夜自由行懶人包

  3. 計程車: 我地今次都有搭到TAXI,可惜唔係BY METER,咁我地係傻仔既,上車前有問我地15令吉OK?明明GRAB只係5令吉就去到目的地,薯生一句「想試」就上左TAXI啦。上到去仲係咁比司機SELL我地一日遊,所以奉勸大家都係買上網卡叫GRAB啦~
  4. GRAB:有GRAB既地方基本上交通就唔係問題,第一架GRAB個司機好熱情介紹我地去邊到食野,仲同我地講話原來我地到埗前落好大雨好塞車,我地好LUCKY!之後亦遇過一位講廣東話既司機,傾左好多野,最低工資都係佢同我地講架~最尾落車仲覺得傾唔夠呀哈哈!


雖然今次檳城實際玩既時間得兩日兩夜,不過都感受到檳城既文化同品嚐左好多美食!推薦想HEA想食野既朋友去檳城,今次每人都係洗左4000蚊港幣左右,超值!!!

沒有留言:

張貼留言