2020/1/13

盛惠千一蚊︳超有名的黃晉虎師傅幫我擇日結婚!

終於嫁得出啦!

香港地結婚繁複,事前要準備好多野,有唔少人都會提早年半準備,加上2020年係雙春兼潤月,結婚都要爭餐懵!好似我聖誕節先求婚,第二日即刻要上網做功課同開始預圍數(っ´ω`c)


結婚第一步當然要擇日先啦,如果唔係乜都做唔到呀(っ´ω`c)
上網睇又要避新人同雙方家長既農曆生日月份,清明同鬼節既月份更加要避,有啲仲話正月都要避,咁避法一年得返三個月可以揀!

見咁煩,我地打算揀個12月既weekend,寫住宜嫁娶又有場就算,點知一睇通勝發現揀個日沖我!

商量下決定都係出去揾人擇日,比幾百蚊人地賺,因為我地第一次去黃大仙乜都唔識,上網資訊又唔多,去到真係唔知點算。多人等既要等好耐,冇人睇既我地又唔敢試驚佢流,最多人講既「黃晉虎」冇開,行黎行去都揀唔落!

行左三四個圈,我地再上一樓黃晉虎個到,發現佢返左黎見緊人,既然咁岩就坐係門口等啦,結果短短20分鐘內已經有5個人係我地後面排隊!真係好誇張!!!

好好彩等左20分鐘就入得,都有少少期待。去擇日無論揾邊個,都要準備新人既時辰八字同父母出生年份。黃師傅會抄係張粉紅紙到,另外會叫你比個範圍佢,例如年頭定年尾,幾月至幾月咁。跟住佢就會開始「背默」咁寫哂啲宜嫁娶又冇沖新人同父母生肖既日子比你,然後就會拎返本通勝出黎「對答案」,黃師傅咁出名當然100分滿分啦!


想睇黃師傅背默,盛惠800蚊!想要埋過大禮上頭出門既吉時就可以係擇好日子後再揾黃師傅,呢次比多300蚊je。咁岩撞正武漢肺炎,我地影返張粉紅紙whatsapp黃師傳,payme過數後好快佢就會寫哂其他吉時比你,仲會錄音親自解釋,一定係本人呀!

抵唔抵就見仁見智,不過結婚擇日可能真係唔使揾最出名個啲師傅都得,一黎價錢貴幾倍,二黎我地真係好好彩先唔使等返粒幾鐘。要注意有啲師傅只會比三個吉日,好似幫你揀左三個最好咁,不過以我所見其實真係睇返通勝唔沖大家生肖同宜嫁娶就ok, 冇話邊三日最好。

想見黃師傅,最好都係whatsapp 預約左先。

沒有留言:

張貼留言